Moscow
Tokyo
Sofia
London
New York
 
Снимка: Личен архив

Молът, който расте бързо

Васил Георгиев и Виктор Викторов разказват как MyMall се разви на три пазара

Яна Колева, 11 Септември 2017 07:20 Увеличи текста Намали текста

Електронната търговия навлиза все по-уверено. Данните за миналата година сочат, че около 17% от българите пазаруват онлайн. На дъното на класацията веднага след нас е Румъния, където едва 12% от населението купува през интернет, но пък като обем пазарът в северната ни съседка е далеч по голям: 2 млрд. евро срещу 600 млн. у нас. Най-предпочитани за онлайн търговията в нашата страна са били дрехите и спортните стоки – те обхващат над 75% от поръчките. Именно в този сегмент е позиционирана една от успешните български  компании MyMall, която развива онлайн платформа за облекло, обувки и спортна екипировка, засега в България, Гърция и Румъния.

Развитие

Виктор Викторов и Васил Георгиев са основатели на електронната платформа MyMall, като в момента управляващите партньори са общо седем и всички са българи. Виктор Викторов завършва висшето си образование в City University of Seattle през 2011 г. По време на следването си разработва няколко web проекта, последният от които е MyMall. Васил Георгиев завършва висшето си образование в City University of Seattle през 2012 г., като известно време следва в САЩ и Централна Европа. Среща ги учебната скамейка в университета и те правят сполучливо бизнес партньорство. Усилията им дават високи резултати - не само по финансови показатели на управлявания от тях онлайн магазин. През май тази година MyMall стана част от Endeavor - световната мрежа, която подкрепя динамичното развитие на предприемачеството.



Повече четете в бр. 77 стр. 52 на сп. "Икономика"
Принтирай