Moscow
Tokyo
Sofia
London
New York
 

В сърцето на рекламата

Малкият пазар и натискът върху цените е голямото препятствие за рекламната индустрия

Тони Григорова, 15 Февруари 2017 07:22 Увеличи текста Намали текста

На рекламния пазар в България вятърът на промяната духа силно. Развитието на технологиите постоянно променя нагласите и навиците на потребителите, а те са крайният адресат на рекламните продукти. За да е на гребена на вълната, тази индустрия трябва да следи под око желанията, интересите и страстите на аудиторията. Не е лесно, но това е цената да оставаш в бизнеса и да се развиваш.

Бягане с препятствия

Предизвикателствата не са никак малко. Като бягане с препятствия е този бизнес, който трябва да накара повече хора да купят от дадена марка, от даден продукт, да ги убеди да се доверят на някое ново предложение. Умение е да минеш през сърцето на клиента, за да стигнеш до неговия портфейл. Истински професионализъм е да го подтикнеш да плати с удоволствие. Затова и всеки от нас се е убедил как с умела реклама много малки неща са били направени големи. 



Повече четете в бр. 70 стр. 70 на сп. "Икономика"
Принтирай